9 set 2010

MISMA_ A full time Creativity
















"My name is María I am 40 years old.
I studied jewelry and handbags designs.
I am happy with the simple things of life.
I love: Walking with no direction, Movies, Music concerts, Astrology and Metaphysics.
One of my dreams: I want that my clutches will be the complements for an elegant and femininity imagen.
I will like that my shop Misma Clutch will be well known in the world.
The Romanticism. sophistication, elegance, romanticism and femininity.
My day start at 5:30am: I go infront of the see to practice Tai Chi until 7:30am, then I come home for start working, I check my mail and if I have sales I prepare the orders for send.
Also constantly I prepare my fabrics for sew and when clutches are ready I take pictures for list on Etsy-
And for close my day I go out for walk.
On saturday night I like to go to the movie, theater or some music concert. "

Maria for Misma Clutch


"Mi chiamo Maria.
Ho studiato Design di gioielli e Borse.
Sono felice con le semplici cose della vita.
Io amo: camminare senza direzione, film, concerti di musica, astrologia e metafisica.

Uno dei miei sogni: vorrei che le mie clutches diventassero un complemento per l'immagine della donna di femminilità ed eleganza.
Vorrei che Misma Clutch fosse conosciuto in tutto il mondo.

La mia giornata lavorativa comincia alle 5.30 di mattina.
Vado in riva al mare dove pratico Tai Chi, fino alle 7.30.
Appena rientro a casa, inizia il lavoro: controllo le e-mail e preparo gli ordini venduti da spedire.
Preparo il tessuto da cucire, quando ho qualche clutch pronta faccio le foto per aggiornare il mio Etsy on line shop.
Chiudo la giornata con una camminata.

Unica fonte di ispirazione: il Romanticismo.
Il concept delle mie creazioni è raffinatezza, eleganza, romanticismo e femminilità."

Maria di Misma Clutch


Nessun commento:

Posta un commento

TAGS